1 November

OMG OMG OMG! Nu är det officiellt vinter... Jag är inte såå positiv till det. Jag hatar kallt väder, jag hatar snö och jag hatar blask. Jag hatar att ta på mig lager på lager på lager med kläder. Man är behaglig utomhus men så fort man kommer in någonstans och helt plötsligt så rinner svetten överallt! INTE COOLT!
De enda jag ser fram emot det är resan till Lanzarote i December. Annars skulle jag inte klara det här.

Visst kan det vara lite mysigt med snö, MEN mitt jobb blir otroligt mkt jobbigare när det är snö ute. In och ut i bilen, in och ut från patienter. SVETT SVETT SVETT...
Förra vintern jobbade jag på Vårdia och visst, de kanske bättre plogat i stan än var det är i bromma och kista men där körde jag fast med bilen överallt!

Än så länge har vi bara haft lite snö i en dag så jag kan inte riktigt klaga än. MEN folk säger att det här ska bli den kallaste vintern på 1000 år?!?!?! Jag skulle vilja vara en björn just nu och bara lägga mig i ide och sova hela vintern =P

AJ AJ AJ! Nu säger skallen att hon vill ha kaffe... Så får väl fixa lite kaffe ;)



Skulle ju helst vilja ha den här....

Kommentarer
Postat av: Marremull<3

Jag vill mysa med dig i höstmörkret och kolla på lille fiee filmen! Hoppas du har det bra älsklingen, Miss you!

2010-11-02 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback