Kaffe, kaffe och åter kaffe

God morgon, god morgon =)

Jag har varit vaken ganska länge faktiskt, men jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva som hälsningsfras :P så det fick bli god morgon.

Idag ska jag jobba. Det är ju fruktansvärt skönt att vara ledig, har ju varit ledig i 4 dagar :P Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Saknar mina arbetskollegor. Men däremot så jobbar jag bara idag och sen är jag ledig på onsdag :D
Eller... Jag tog ledigt på onsdag för att jag och Joar har ett år då. Så då ville jag vara ledig och eftersom att jag har världens bästa chef så fick jag ledigt =)

På torsdag ska jag och jobbet iväg till ÖSMO, till ett ställe där som heter Körrunda där vi ska ha planeringsdag. Har aldrig varit på planeringsdag förut så det ska bli spännande. Man fick välja om man ville sova över eller inte och självklart valde jag att sova över. Dels för att jag inte visste hur jag skulle ta mig hem på kvällen samt att det kan bli skönt att sova över oxå. Det blir säkert jätte bra =)

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och väntar på att gamla repriser av Greys Anatomy ska börja och sen drar jag iväg till jobbet :) Ska nog klämma in en lunch någonstans där imellan.


Saknar mitt långa håår!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback