Världens bästa Christin

Idag var jag i stan och hängde lite med Christin.
Fick några saker gjorda som var "akuta"

1, Köpte nytt puder från M.U.S, mitt gamla tappade jag i golvet. SUCK
2, Lämnade tillbaka ett par skor som hade spruckit i båda hälarna.

När vi hade gjort det så drog vi till cafe Moda och åt lunch. Deras foccacia är underbart god!
Satt och snacka lite skit och njöt i solen tills den försvann. Då drog vi in i värmen och tog oss varsin latte :)

Sen drog vi hem till sebbe och Christin. Vi rensade hela hennes garderob från en massa onödiga klädesplagg och skor. Det blev en heeeel del saker som ska skänkas till Myrorna =)

Sen tog vi tag i den enorma högen med disk som fanns i köket. Diskade så mkt att jag fick russinfingrar efteråt :P Efter ett tag så kom Joar och Sebbe dit och vi satte igång och lagade middag. ASGOD middag.

Sen hjälpte värlens bästa Christin mig att fixa min blogg så att det blev snygg. Enligt Christin ska den bli snyggare med bilden och som hon inte kunde göra nu.

Jag är jätte nöjd så som den är nu.

TACK BABE!


Kommentarer
Postat av: chrissie

Varsågod hjärtis!!! :D

Har haft en jättemysig dag, måste hända oftare.

Vad hände med skorna egentligen? När skulle hon ringa tillbaka till dej? :S

Trodde hon skulle ringa idag :P haha.

2010-10-11 @ 23:38:41
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback