16 April

Iår har jag den stora äran att fylla år på påskafton dvs 23 april, så kunde vi i familjen inte fira min födelsedag då utan det fick bli idag istället :) Vi har som en tradition att vi åker till landet över påsk, men eftersom att jag jobbar hela påskhelgen så gick det inte iår. Men mamma, pappa och Marie åker fortfarande upp till landet. Vill oxå åka till landet men nu får jag stanna hemma och tjäna massa pengar istället, inte så fel egentligen ;)
Så idag fick jag lite roliga presenter från min famlij och släkt :)
- En klocka, ROSA :D
- 2 fina linnen
- presentkort på åhlens , 500 kr
- En kapylöppnare formad som en klacksko :D
- EN KAMERA!! Canon G11

I AM VERY HAPPY!!

Snart kommer det komma upp väldigt fina kort på bloggen från min nya kamera. Ha tålamod ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback