2 April 2011

Då är man inne på en jobb helg dårå... Har redan jobbat en dag av tre... Det är inte så jobbigt att jobba helg egentligen, men det är lite halvsegt. Igår var det KAOS (med stora bokstäver) på jobbet.

1. En arbetskollega hade skit jobbigt med patienter som krånglade så hon kom in 10 minuter efter vi hade slutat.

2. En annan arbetskollega som jobbar på söderort hade en intro med sig igår (en person som går dubbelt för att lära sig jobbet) hur som helst, de krockade med en BUSS igår kväll, och vet ni vad bussen gjorde? SMET från olycksplatsen! HELT SJUKT!! Hela fronten på vår arbetsbil var totalt kvaddad.

3. Ytterligare en till arbetskollega fick sin semester bekräftad för idag men tror ni att de har fixat någon som kan komma in och jobba för henne? NEEEEJ. Bäst fan att de har kunnat fixa någon över natten. Annars blir jag galen!


Men idag kommer det bli bättre. Idag jobbar även min söta lilla FLO!! Weii! Jätte länge sen vi jobbade tillsammans! Kommer bli AWESOME!

Imorgon ska jag, mamma, pappa och joar hem till Sara och Mattias och lilla skrollan kl 11.30 på fika :) SAKNAR lilla skrollan!

Nu ska vi göra lite frukost och se på film. kl 14.30 kommer pappa och hämtar mig för att åka till jobbet.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback