Usch och fy..

När Joar gick upp på morgonen i tisdags hade jag världens magsmärtor. Trodde först att jag bara var hungrig och det skulle gå över om jag bara kunde somna igen. Det gick ju inte så himla bra kan man ju säga. När Joar gick hemifrån så blev det väldigt knas i magen och jag gick upp till badrummet... 2 gånger spydde jag då och efter det mådde jag bättre, gick och la mig igen.. OJ OJ OJ, magen blev knas igen och jag gick eller snarare sprang in till badrummet igen och spydde nog 4 gånger till. FY FAN!!
Ringde min chef och sjukskrev mig de 2 dagarna jag skulle jobbat den här veckan och sen somnade jag som en stock och sov till halv 2 tror jag...
Några timmar gick och sen kom Joar hem och tog hand om mig. Hade så otroligt ont i kroppen, speciellt ryggen. Fanns ingen ställning som jag kunde ligga i utan att börja gråta av smärta. Tog en värktablett och det det kändes lite bättre. Senare på kvällen så fick jag världens feber-känning och låg och skakade för att jag frös så mkt. Joar värmde vetekudden och hämtade duntäcket men inget hjälpte... Tog en till tablett och sen gick vi och la oss.
Vaknade vid 11 imorse, har inte lika ont i kroppen men ryggen gör fortfarande ont. Känner inte av magen på något sätt men vågar fortfarande inte äta riktig mat än.
Nu sitter jag i soffan med Joars dator i knät och kollar på gamla OC avsnitt på TV... Ska nog ta mig ett glas vatten för att få bort alla äckliga bakterier i kroppen....

Kommentarer
Postat av: Sara

Blä! Stackare! Verkar som att många har varit magsjuka nu den senaste månaden. Krya på dig stumpan!

2011-04-06 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback