Clinique

Som alla vet så är jag ganska ljus i hyn (speciellt på vintern, vem är inte det lixom??) så jag har förbannat svårt att hitta en fundation som passar min hudton. MEN, igår var jag och Joar i kistá galleria och gick in till åhléns för att gå på fundation jakt =P En snäll kvinna som jobbade där hjälpte mig under kanske 30 minuter att hitta en bra fundation och det gjorde jag! Det blev den ljusasta sorten från Clinique! Ganska dyr, men det är den värd.

Efter min och Joars lilla jakt gick vi på bio och såg "min låtsas fru". Själva handlingen var rätt uppenbar och inte svår att lista ut men den var otroligt rolig och jag satt och skratta i princip konstant hela filmen. Lätt värd att se! Så jag rekomenderar att ni "hyr" filmen eller att ni ser den på bio :)



Det har äntligen börjat lösa sig mellan Amanda , Jenny och mig. Livet börjar se ljusare ut! <3

Kommentarer
Postat av: chrissie

Vad skönt gumman <3

2011-03-02 @ 23:18:55
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback