Fiskpinnar och pulvermos... =S

Sitter i köket, har precis diskat! Duktiga mig!! :D så nu sitter jag fortfarande i köket och lyssnar på Westlife´s nya skiva (RETAS INTE) och kollar på när Joar lagar middag till sig, fiskpinnar och pulvermos euuuuw....

Idag var jag hos läkaren och hade mamma med mig som stöd. Vi tog blodprover för att se att alla värden är som de ska. Har kännt mig lite konstig den senaste tiden, huvudet har lixom inte riktigt hängt med, jag är konstant trött och yrslig. Kanske har att göra med att jag itne har ätit så bra under depressionen. Har ju faktiskt gått ner ca 5 kg :/ kanske inte de roligaste sättet att gå ner i vikt på direkt....

Efter läkaren så åkte vi in till stan och uträttade lite ärenden, både till mig och mamma, sen åt vi lunch på Sten Sture i gamla stan. De har helt underbar Gulaschsoppa där :)

Sen drog vi hem till mig och kollade på film :) En riktig mamma och Elin dag!



Mami och jag <3

Nu ropar Joar på mig :)

Kommentarer
Postat av: Marie

vad kul elin! den där soppan är så sjukt god!

2011-01-20 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback