24/7-11

Igårkväll var vi och firade Christin hemma hos henne och Kasper. Det började lite "segt" men efter någon timme kom festen igång och det blev riktigt partaj!
Själv så blev jag gaanska så full och det blev iofs alla där borta. Folk blev så pass fulla att det var nära på att bli slagsmål, men det blev det inte. De två killarna som var med i bråket var oense om ett ämne och den ena killen slog handen i bordet 3 gånger sen började de skrika lite, det dröjde inte många sekunder innan alla killar som var ute på balkongen och rökte var inne i lägenheten och avbröt bråket och sen var allt bra igen :)

Jag vaknade imorse dock av att jag inte mådde så himla bra, det gjorde inte Joar heller. Vi har ägnat dagen åt att ligga i soffan hos joars föräldrar och kollat på vänneravsnitt :P

Nu sitter vi i vår soffa och äter popcorn och kollar på Bridget Jones dagbok (1an)


En bild på mig och Christin från en fest sommaren -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback