21 Mars

Shiiiiit va tiden går fort! Helt sinnessjukt. På onsdag är det den 23 Mars och alltså bara 1 månad kvar tills jag fyller 22 år... OMG jag börjar bli gammal. Eller, kanske inte gammal men jag börjar känna mig extremt gammal :P Föredrar hemmakvällar framför tvn med en mysig film framför en utekväll. Så ska det väl inte vara? Det är väl  nu man ska vara och leva livet som mest, men det är jag faktiskt inte så himla intresserad av, har nog aldrig riktigt varit det heller. Visst, man hade ju en period i början när man blev 18 men inte längre...

Hur som helst, nu sitter jag i soffan framför tvn och samlar krafter för att jobba ikväll. Det ska bli kul å jobba. har såna himla härliga arbetskollegor : Flo, Karin, Ellinor, Johan, Yohannes, Benny, för att nämna några få...
Men jag jobbar bara måndag och tisdag den här veckan sen sen är jag i princip upptagen alla dagar med små eller stora saker.

-- MÅNDAG , Jobbar
-- TISDAG , Jobbar
-- ONSDAG, Träna med pappa
-- TORSDAG, Träffa Paui och lilla William
-- FREDAG, Kolla Second Hand butiker med Christin och sen fira Joar Morfar på kvällen som fyller 79 år.
-- LÖRDAG, Till Uppsala för att gå på Maries och Mattias inflyttningsfest
-- SÖNDAG, Vila och mysa, kanske bio??



Snart så kommer min älskade Marie hem igen!! Saknar alla sjuka saker vi gjorde tillsammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback