Lanzarote! Here I come =D

Som vissa vet så drar jag iväg till värmen imorgon. Det ska bli så underbart skönt att bara komma bort en stund. Den här resan kommer verkligen helt perfekt tidmässigt, med tanke på allt som har hänt de 3 senaste månaderna.

Taxin kommer och hämtar mig och Joar kl 04.20 imorgon bitti. Det kommer bli otroligt tungt att gå upp så tidigt men det kommer ju lätt vara värt det =D Det ska bli så underbart att spendera en hel vecka med min familj, Vi blir 11 st som åker faktiskt : mamma, pappa, Sara, Mattias, Molly, Marie, Mattias nr 2, moster Maggan och hennes sambo Göran, Joar och jag!

Så om 24 timmar så kan ni tänka på mig för då ligger jag förmodligen såhär:



Vi ses om en vecka! <3

p.s Kommer sakna dig Christin!! <3

Kommentarer
Postat av: chrissie

JAG SAKNAR REDAN DEJ!!!! <3 Hör av dej så fort ni komer hem så får vi ses :D

2010-12-10 @ 20:50:20
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback