12/10

God Morgon.

Imorse drog min älskade Marie till Gran Canaria. Hoppas att hon kommer ha det jätte bra där borta. Eller jag vet att hon kommer ha det jätte bra där borta. Jag tror faktiskt att det är väldigt bra för henne att dra iväg en stund, även fast jag kommer sakna henne massor. Kommer sakna henne på tidiga lördagmornar när vi sitter döda i simhallen och skrattar för inget. Kommer sakna att inte kunna ringa henne så fort jag behöver prata. Kommer sakna att inte kunna se Kungarna av Tylösand med henne.
Men 200 dagar går väl snabbt?? Jag hoppas verkligen på det!!

Idag ska jag hem till morfar med mamma, pappa, moster maggan och vovvarna. Det var ett tag sen jag träffade morfar så jag tror han kommer bli jätte glad att jag kommer dit och fikar idag.



Söta morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback