Jag dog...

Jag har haft ont i min hals i några dagar men jag har inte riktigt tänkt på det så mkt. Men sen igår blev det bara värre och värre. När jag kom hem från jobbet drog jag fram min lilla ficklampa och lyste in i halsen. Shiiit va svullna mina halsmandlar var! Sen hade jag prickar av vita klumpar på dem och det första jag tänkte var halsfluss.

Ringde till vårdcentralen kl 8 imorse och fick en tid vid halv 11. Träffade läkaren som tog lite prover i halsen, skickade upp mig till labbet för att ta BLODPROV!! När jag hörde det ordet dog jag en liten stund, men sen visade det sig att det var ett litet stick i fingret =P Mitt hjärta började slå igen...

Det visade sig att jag inte har halsfluss utan ett virus i kroppen som det inte finns något att göra, utan det kommer försvinna av sig själv... SKÖNT!

Nu sitter jag i soffan och väntar på att reprisen från Biggest loser ska börja :)


Bild från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback