Lila naglar...

Så sköööönt!! Nu är jag ledig i 4 dagar! Jag bara njuter.
Firar detta med att måla mina naglar mörklila =D

Idag ska jag och Joar hem till mina föräldrar där det blir familjemiddag. Alla i familjen + pojkvänner +  en bebis ska dit. Sen är ju självklart mina favorit vovvar där oxå. Det ska bli riktigt trevligt och mysigt faktiskt.

Imorgon är det simning som vanligt. Kommer kännas jätta tomt utan Marie vid min sida. Men det finns ju inget jag kan göra så att hon kommer tillbaka tidigare. Det är typ 197 dagar kvar MINST innan hon kommer hem.

Senare på dagen ska vi åka hem till Joars föräldrar ute i Haninge så jag får se Greys Anatomy som var i onsdags. Missade ju avsnittet i onsdags då jag jobbade, så världens bästa joar åkte hem till sina föräldrar efter jobbet och spelade in programmet så jag inte missar det =D
Sen på kvällen ska vi hem till Sebbe och Christin och hänga där. Får se vilka andra som hakar på oxå :)

Söndag = Vilodag + tvättdag =)

Måndag = ???

Någon som vill leka på måndag??



Världens sötaste Molly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback