7/8-11

Hallå Hallå!
Nu är jag tillbaka från landet. Guud va sysselsatta vi har varit.!

Jag och Joar kom dit på lördagen och har gjort saker varje dag!

Söndag - Var ute med båten i Södra Dellen och brände mig en hel del :P Försökte fiska med fick inget napp
Måndag - Jag, Joar och mamma drog till Järvsö och gick på Järvzoo. Såg en hel del olika djur, t.ex. vargbebisar!
Tisdag - Vi alla drog till Hudiksvall för lite shopping och sen blev det en tripp till Sundsvall där vi shoppade loss på Ikea. Köpte nya sängar till mitt och Joars rum på landet.
Onsdag - Jag, Joar och pappa red islandshäst från 11-17, ojojoj va det gick undan! Blev en massa galopp och annat skoj. Däremot började det SPÖregna så vi alla blev sjuukt blöta men det gick jätte bra ändå!
Torsdag - Tog det lite lugnt eftersom att majoriteten av oss var lite småstela i kroppen, men lite senare drog vi och spelade minigolf och sen åt vi middag ute. JAG VANN ÖVER JOAR!
Fredag - Vi paddlade kanadensare i svågan. De 2 milen tog ca 4.5 timme med fikapauser :) Jätte mysigt!
Lördag (igår) - Kom hem till stockholm och jag fick sova i min sköna MJUKA säng <3

Idag ska vi nog bara ta det lugnt och samla upp krafterna lite med filmmys, ikväll ska vi tvätta kläder.

Tyvärr kan jag inte lägga upp några kort då min knasiga och knäppa pojkvän råkade radera alla 100 kort på min kamera, SUCK! Så ni får vänta någon vecka tills mamma kommer hem från landet så jag kan sno hennes kort.


Den här bilden är tagen då jag senast red islandshäst på landet med pappa år 05.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback