31/1-11

Imorse fick jag det bästa smset någonsin! Det var från synsam som sa att mina linser har kommit :D
Min vänstra lins gick sönder i fredags och det var mitt sista par... Jag ringde i panik till synsam och beställde nya. så jag har alltså haft glasögon hela helgen när jag jobbade. FETT jobbigt var det eftersom att jag inte är van att ha linserna konstant hela tiden förutom just på sen kvällarna.

Så idag åkte jag iväg till synsam och hämtade ut mina älskade linser! Sen åkte jag till Solna centrum för att träffa mamma. Det blev en heeeel del shopping ;)
- En kappa
- 3 toppar
- 10 par strumpor
- 1 BH
- ett par jeans
- nagelfil
- fön borste
- vetekudde
:D FETT NICE!

Nu sitter jag och Joar i soffan och kollar på film och äter ostbågar :)



Är så glad att jag inte behöver använda glasögonen längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback