20/7-11

Sitter i soffan och slappar lite framför Cityakuten innan jag måste dra till jobbet. Jag har bara 4 arbetsdagar kvar tills jag har semester i nästan 4 veckor.
Semestern börjar med att jag och Joar ska åka upp till landet där vi ska vara i 1 vecka tillsammans med mina föräldrar. Ska bli jätte skönt att byta miljö och komma bort från Sthlm.
Väl där uppe ska jag rida islandshäst, äta god mat, paddla kanadensare, gå promenader och träna inför midnattsloppet.


Efter veckan uppe på landet tar jag och Joar tåget hem till Sthlm och hänger förmodligen här resten av semestern, OM vi inte hittar en sista minuten resa någonstans. Det beror helt på vad det är för väder här i sverige.

GAAAAAH,  bara 4 arbetspass kvar. Gud va jag längtar!

BTW, idag har jag och Joar 21 månader tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback