28/7-11

Nu har jag äntligen SEMESTER!!

Firade början på min semester igår med att träffa underbara Christin på en fika och lite häng i stan, sen mötte jag upp underbara Marie för att fixa nagelförlängning och sen bjöd Marie mig på bio. Vi såg den nya filmen Bridesmaids.  Jag satt och skrattade igenom hela filmen. Den var helt jävla underbar! Ni måste se den!

Imorse råkade jag stänga av mitt alarm i sömnen så jag vaknade först 11.40 =S hmmm, uppenbarligen behövde jag sova. Dock vaknade jag med dunder huvudvärk och är fortfarande trött... Borde kanske äta lite frukost? Fast egentligen är det ju lunchtider nu...

Hur som helst. Idag ska jag fixa till lägenheten lite och sen är det tvättid ikväll 19-22.
Jag måste ju ha med mig rena kläder till landet! Ska bli så jävla nice att åka till landet på lördag! Ser verkligen fram emot det. Joar är väl kanske inte lika entusiastisk som jag men han tycker oxå att det ska bli skönt att komma bort från Sthlm en stund.

Jag saknar mina hundar, men snart får jag träffa dem!


Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-30 @ 01:14:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback