1 Maj

Ojojoj! Nu var det länge sen jag uppdaterade här :P Så det blir en liten snabb genomgång om hur veckan har varit.

I måndags minns jag inte vad jag gjorde och minns inget av Tisdagen heller :P

I onsdags så jobbade jag tillsammans med pappa. Kom till jobbet redan kl 13 för att vi skulle ha en ögonföreläsning. Det var intressant men själva föreläsaren var ganska tråkig.

Torsdagen var jag och mamma på huddinge sjukhus för att ta TBC tester (en kille på jobbet hade det i vintras). Sköterska skulle ta blodprover och stack mig FEM GÅNGER men lyckades inte få något blod! Så jag måste komma tillbaka den 11 maj för att göra om det. Efter att hon plågade mig med nålar fick jag gå ner till röntgen och röntga lungorna för att se om det fanns några TBC-körtlar :P Har inte fått svar ännu... Sen drog jag till jobbet och "slet" i några timmar :P

I fredags så tog jag det bara lugnt hemma och väntade på att Joar skulle komma hem från jobbet och sen drog vi hem till mamma och pappa för att käka middag och snacka om lägenheten.

Lördags (igår) var det valborg. Jag och Joar hade bjudit hem Karro, Jonas och Melvin hem till Joars föräldrar på middag. Vi hade det jätte trevligt!

Idag har jag och Joar åkt hem från Vendelsö, kollat på Lost (inne på säsong 6 nu), möblerat om vardagsrummet, ätit pizza, handlat, bakat kladdkaka och sett på The fast and the Furious :)



Söta lilla underbara Molly! Den här bilden är tagen med min nya kamera jag fick i födelsedagspresent :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback