3 November

Jag har kanske inte varit den bästa på att uppdatera min blogg och nu kommer det bli ännu sämre. Jag går igenom en jobbig period just nu och måste fokusera på mig själv.

Var hos vårdcentralen idag och fick Citalopram och Atarax utskrivet.

Varför jag berättar det här är för att ni ska förstå att jag inte riktigt är mig själv just nu så att ni inte undrar varför jag inte är som jag brukar osv.

Jag hoppas att ni ger mig tid att hitta tillbaka till mig själv utan att pressa mig för det är det sista jag behöver just nu.

Men jag är positiv till mina mediciner och jag tror och hoppas att allt kommer bli bra inom en snar framtid.



Snart hoppas jag på att jag kan se ut såhär igen.


Kommentarer
Postat av: chrissie

Jag finns här om de är någonting. Saknar dej <3

Säg till om du vill ses någon dag. Pusspuss

2010-11-04 @ 00:30:43
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback